Çarşamba

KIRMIZI : STOP

Biri kilo vermekten mi bahsetti...

Alman ve isviçreli akademisyen  abilerimiz kardeşlerimiz veya amcalarımızın yoğun 
araştırmaları sonucu  kırmızı tabakta yemek  sunumu %40 oranında 
iştahı kapatıyormuş..
(BEN HİÇ SANMIYORUM AMA)
kilo vermek isteyenlerin normal tabaklarda yemek yemek yerine kırmızı tabağı 
tercih etmelerini önerdikleri gibi birde bunun açıklamasını yapmışlar..
kırmızı:  tehlike,dur,yasak vs daha birçok olumsuz düşüncelere
girmemize sebep olduğu için kilo vermemiz daha kolay oluyormuş...




domates te kırmızı ,pancarda ,kırmızı biber( buda ayrıca sosların olmazsa olmazı)
 vişne,kiraz ( ki onlar olmadan olmaz)
şuan aklıma gelmeyen ama saymakla bitmeyecek kırmızı gıdalarımızda hem besin hemde
vitamin bakımından zengi yiyeceklerimizdendir..



 şimdi ben size soruyorum..?

eğer kırmızı renk iştah kapatıcı özelliğe sahipse  ;
benim canım niye hep kırmızı  sebze ve meyvelerden çekiyor ?
iştahımın kapanması gerekmiyor mu?
bütün mesele tabakta mı??



kısaca ;  şu bilim adamlarının başka işi yokmu ?



dip notun da notu:::: ben hep renkli tabaklarda yemek yemeği severim:)

Yorum Gönder