Perşembe

gelsin DIY projeler ...

 DIY projeler klasorümde bulunan ve yapılmayı bekleyen birkaç resim paylaşayım istedim:)
hepimizin evinde konsollor vs her hangi bir yerde duran  ve gözümüze her zaman olmasada
arada batan şişeleri ne güzel değerlendirmişler değilmi..?
hem gece odamıza renk katması açısından süper bir fikir olmuş bu.
yapanın eline sağlık:)
 bir kaç aydır eski bavullar hakkında birçok  değerlendirme gördüm
ve çokta hoşuma gitti açıkçası.
tabi  biraz uğraş gerektiren bir hobi ama neden olmasın!!!
 deniz kabuklarından yapılmış süsleme beni biraz göz açısından yordu açıkçası
ama evimizdeki dekorasyona uyumu göz önüne alınarak değerlendirilirse
bence  buda zahmetli ama hoş bir uğraş olarak akıllarda kalabilir..

 ben bu böceğe bitti :))
yorum yapmama gerek yok sanırım anne adayları :)
 benimde 3 kedim olduğunu bahsetmişmiydim bilmiyorum .
hepsinin ayrı köşesi mevcut bizim evde (  maggy petek üstü, tatlış  herhangi bir battaniye altı,
bulaşık ise torba veya dolap içleri..:)
evde her daim bir dolap kapağı gece açık bırakılır :))hihihi


 bu fikirde  eskileri değerlendirme açısından hoş olmuş.. 
en azından bebişlerimiz 5 yaşına gelene kadar oyalar  diye düşünüyorum..
( sağı solu karalamalarından sa bu yazı tahtasına dönüştürülmüş,
beşik süper bir fikir bence)
 +annecim kulaklarım nasıl olmuş:))))
veee en çok hoşuma gideni en sona sakladım.
öpüldünüz :)iyi seyirler...
Yorum Gönder