Perşembe

Violent LİPS




pc mi şöyle bir karıştırırken resimler arasına sıkışmış ap ayrı bir dosya buldum:)
dudak stıckerları...
bir ara ciddi ciddi kullanmayı düşündüğüm
ama sonra aniden vazgeçtiğim bir furyaa..
ee yaş kemalee eriyor derler ya bu tip çılgınlıkları
gençlere bırakıyorum..:)
( içimde kalmadı değil acaba hemen bir tane edinip evde denemelimiyim?:)
resimleri yuklemeden önce kısaca bilgi vermek istiyorum ..:O
gerçi benim konuyu geç akse ettirişim yada sizin bir çok şeyi benden daha iyi takip
ediyor olmanız bu stıcker olayınıda daha önce duyduğunuzu varsayaraktan...
ince detaya girmeden birkaç özelliğine değinicem.
1. ---4-8 saat arası süren göz alıcı bir kalıcılık
2.--her dudağa uygun hale gelen bir yapısı
3.--dudaklara zarar vermeden aksine vitamini ile dudaklara bakım yapması...
kendim için olmasada kuzenim için almayı planlıyorum ( tamam onu bir fare ile oynar gibi
kobay olarak kullanmayı planlıyorum)
:)
tabi onun bundan haberi yok ..:)
isteyenler ürünün internet sitesine de bir göz atabilir...




















Yorum Gönder