Cuma

SÜMELANIN ŞİFRESİ




Aslında yarın hazırlamayı planlıyordum bu yazıyı ama uykum kaçtı :)
bugün kardeşimle beraber sinema keyfi yaptık. Uzun süredir de sinemaya gitmediğim hesaba katılırsa bu benim için kafamdakileri dağıtmak için güzel bir aktiviteydi...
Komedi filmlerini çok sevmememe rağmen kardeşimin ısrarına dayanamayıp SÜMELA'NIN ŞİFRESİ 'ne gittik...
kurgu bilindik olaylar olsada kahkası tavan yapmış bir filmdi ...sinemada izlemeye değermi bilmiyorum ama EMEĞE SAYGI duyduğumuz için elimizden geldiğince desteğe devam ediyoruz..konusu basit ;fakir oğlanın zengin kıza olan aşkı ve bu uğurda yaşadığı komik olaylar.
ama benim en hoşuma giden sahneleri kesinlikle camide geçen sahnelerdi....
imamın tespitleri kesinlikle yerinde bir tespitti...
OYUNCU KADROSU SAĞLAM olsada her kitleye hitap ediceğini pek düşünmüyorum...
diceksiniz bu kadar mı gereksiz bir film ..!!!! HAYIR kesinlikle ...
izlenilmesi hoş bir film kahkası bol ama kalıcılığı olmayan bir filmdi...
Yorum Gönder