Cumartesi

Mulheres Ricas ( zengin kadınlar)


Geçen hafta başlayan ve ne kadar süreceği belli olmayan bir program daha buldum...
ZENGİN BAYAN , ZENGİN KADIN, anlamınada gelen bu kelime BREZİLYA yı karıştırmış duruma ...
Eeee nasıl karıştırmasın ülkede büyük bir ekonomik çöküş varken ve zengin fakir ayrımı arasında dağlar kadar far varken bu yarışmanın sırasımıydı ...
hiç düşünmeden harcanan milyonlar ..
eskidi diye anında yenisi alınan jet ler ...
evin havuzundan sıkılıp daha geniş havuz yaptıranlar..
ülkemizde yayınlanmıyor tabiki ama ben internet sayensinde fanıı olmuş durumdayım..
iç çekerek izlemekten başka çaremiz yok:)
şaka bir yana düşünüyorumda ; ülkemizde böyle bir program yayınlansa
acaba nasıl bir kargaşa yaşanırdı...
ama bizim insanımız boyle değil olsada göstermeden harcar diye düşünüyorum ...
bunların ki rahatlıktan çok biraz hava gibi geliyor ..eee sonuçta kamera karşısında 24 saat poz vermek kolay değil..
ben link verdim izlemek isteyenler buyursun ....
Yorum Gönder